perjantai 17. elokuuta 2012

Toimintaprosessi


AJANVARAUS                                                                              ESIVALMISTELU

* Puhelin                                              ----------------->                  * Työpaikan varaus & siivous
* Käynti korjaamolla                                                                          * Työkalujen ja varaosien varaus --->
                                                                                                          * Työmääräyksen teko
                                                                                                          * Ohjeiden varaus


TYÖN VASTAANOTTO                                                             TYÖN VALMISTELU

* Asiallinen palvelu                                                                          * Auton suojaus
* Asiakkaan neuvonta & yhteystiedot                                              * Työturvallisuuden takaaminen
* Lisätöiden myynti                                       ------------>              * Tarvittaen työkalujen esilleotto  ----->
* Tarvittavat allekirjoitukset                                                             * Varmistaa mitä on tekemässä ja
* Työmääräyksen läpi käynti asiakkaan kanssa                                   Kysyy tarvittaessa apua
* Avainten merkkaus 


TYÖN KULKU                                                                              TYÖN LOPETUS

* Työmääräyksen noudattaminen                                                    * Koeajo
* Rehellisyys - Virheiden tunnustaminen                                          * Siisteys
* Merkkikohtaisten ohjeiden noudattaminen      ---------->            * Korjaustuloksen tarkastus
* Lisäkorjausten merkkaaminen ja                                                  * Parkkeeraus                           ------>
   asiakkaalta korjauslupa                                                               * Työpisteen siivous
* Työtä ei saatu loppuun - Miksi?                                                   * Työmääräys johtajan kanssa läpi
* Viivästymisen ilmoitus asiakkaalle                                                * Asiakkaalle ilmoitus valmiista työstä


TYÖN LUOVUTUS

* Asiakkaan kanssa työmääräyksen ja
   laskun läpi käynti
* Tulevien töiden ilmoitus ( vuosihuolto)        ------------->              Toivottavasti kaikilla HYVÄ MIELI!
* Avainten luovutus
* Myöhemmin tyytyväisyyskysely (TXT)
* Takuun kertominen
* Goodwill



                                                                            


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti