Tarkoitus oli oppia normaalin kahdella yläpuolisella nokka-akselilla varustetun ottomoottorin toiminta ja nokka-akselin vaihto.
Ensimmäiseksi otetaan tarvittavat ohjeet esiin ja siistitään työpaikka ja otettan tarvittavat työkalut esille.
Työpaikka |
Otin apulaitehihnasta kuvan ennen kuin aloin irroittaa hihnaa ja apulaitteita. Päätin että paras tekniikka on irroittaa kaikki ja kasata ne lattialle samaan järjestykseen.
Apulaitehihna |
Apulaitteisto maahan koottuna |
Sitten otetaan poi suojakilvet jakohihnan edestä
Jakohihna |
Vasemmalla ylhäällä on pakonokka-akseli. Oikealla ylhäällä imunokka-akseli. Sitten esikiristin ja alhaalla kampiakselirulla. Keskellä on jakohihnan kiristin ja sitten vesipumppu.
Vesipumppu |
Sitten irroitin suojamuovit nokkaakselien päältä, josta nokka-akselit löytyivät.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti